1: Virksomhedsoplysninger
KÆRHUS ApS
Cvr. 44018462
Irlandsvej 116
2300 København S
2: Tilbud, ordre og accept
De på hjemmesiden tilbudte priser er til enhver tid gældende.
På anmodning kontakter KÆRHUS kunden pr. telefon, alternativ mail for afdækning af behov.
Kunden vil efterfølgende modtage endeligt tilbud pr. mail med link til endelig accept.
3: Ydelser
KÆRHUS ydelser omfatter kun de i tilbuddet specificerede ydelser.
3.1: 360∞ boligtjek- Boligkøber
KÆRHUS udføre køberrådgivning og gennemgang som beskrevet på www.kaerhus.dk/boligkoeber Evt. tillægsydelser aftales separat og beskrives i tilbuddet.
3.2: 360∞ boligtjek – Boligejer
KÆRHUS udføre service og vedligeholdelses ydelser som beskrevet på www.kaerhus.dk/boligejer
Evt. tillægsydelser aftales separat og beskrives i tilbuddet.
4: Betaling
KÆRHUS fremsender efter afsluttet opgave faktura jf. aftaleaccept.
Betalingsfrist er senest 6 dage fra fakturadato.
Ved forsinket betaling beregnes morarente på 1,5 % pr. påbegyndt måned fra forfaldsdagen at regne, ligesom der kan pålægges gebyrer og omkostninger i henhold til gældende lovgivning. Rykkergebyr udgør 100 kr. i henhold til gældende ret.
4.1: Varighed
Ved aftale om gentagende besøg forbeholdes retten til prisændringer. KÆRHUS forpligter sig til senest 30 dage inde ikrafttrædelse at kommunikere prisændringerne til kunden.
5: Opsigelse
Løbende aftaler kan af begge parter opsiges med minimum 3 måneders varsel til udgangen af enhver måned.
6: Ansvar
KÆRHUS kan i intet tilfælde holdes ansvarlig for driftstab, tabt fortjeneste eller øvrige indirekte tab.
KÆRHUS har til en hver tid gældende ansvarsforsikring i tilfælde af skader, der utilsigtet påføres kundens ejendom.
Maksimalt erstatningsansvar i forbindelse køberrådgivning og service & vedligeholdelses planer er begrænset til den samlende sum for den aftalte opgave.
7: Reklamation
Der ydes reklamationsret i henhold til købelovens regler.
Reklamation skal ske inden for rimelig tid efter senest besøg.
8: Fortrydelsesret
Kunden har 14 dages fortrydelsesret gældende fra aftalens indgåelse.
9: Klage
Klager fremsendes til info@kaerhus.dk
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
10: Persondata
Efter indgået aftale gemmer KÆRHUS følgende persondata:
Fulde navn
Adresse
Telefonnr.
E-mail
Persondata gemmes i MS Cloud løsning.
KÆRHUS forbeholder sig retten til at kontakte tidligere kunder med relevante nyheder og tilbud.
Persondata videregives/-sælges ikke til tredjemand.